2013. április 25.

Ablak



                               

                               Az ablak fontos.
                               A van-nal, nincs-csel
                               kapcsol össze,
                               a bent-tel, kint-tel.
                               Pár millió fényévet enged
                               besugározni a padlóra,
                               mintha a sugár végcélja volna,
                               hogy hozzád  jusson -
                               Gondold meg, kéz,
                               ki az ablakot csukod

                               tárod,
                               milyen kozmikus mozdulat,
                               mellyel a mindenséget kirekeszted,
                               bebocsátod.
                                                           Károlyi Amy


A képeket Angliában, a Bodiam kastélyban készítettem.

13 megjegyzés:

  1. Nagyon szép vers, nem ismertem, és a képek! Ilyet (kép+vers) kérek még : )

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon tetszik! A vers is, a képek is! Köszi!

    VálaszTörlés
  3. köszönöm! valami ilyesmit éreztem, amikor kinéztem az ablakokon :)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörűek az ablakok, de a kilátás sem mellékes!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1385-ben építette egy lovag. mennyi mindent láttak azóta ezek az ablakok!

      Törlés
  5. Nagyon szép képek! Volt egy idő, amikor engem az ajtók foglalkoztattak nagyon...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az ajtók is hasonló kérdéseket vetnek fel: be-és kibocsájtás, elbocsájtás... :) nyitni vagy zárni... :) a kapuk és ajtók is szimbolikus tárgyak!

      Törlés
    2. Sokszor érzem magam forgóajtóban, amikor 1xre vagyok kint is és bent is :-)

      Törlés
  6. Nagyon jók a fotóid , szép pillanatot kaptál el .Éppen hasonló képeket készítettem a minap Taliándörögdön.:)Hamarosan megmutatom .

    VálaszTörlés
  7. köszönöm! és várom a taliándörögdi képeket!

    VálaszTörlés
  8. Jó szemed van a legjobb nézőpont megtalálásához!

    VálaszTörlés

Örülök, hogy meglátogattál. Köszönök minden megjegyzést.