2017. szeptember 22.

Zöld nagyi


Mintákat próbálgattam, de valahogy egyikkel sem voltam elégedett. És ahogy horgolgattam a kanapén, elég volt egy pillantás mellettem a párnára, máris tudtam, mit keresek. Szerintem az egyszínű is éppen olyan jól mutat, mint a színes. Egy jól követhető leírást használtam a négyzetek elkészítéséhez.


A négyzeteket összevarrogattam.


Majd nagyimintával körbehorgoltam.


Ezután elkészítem a karöltőjét: innen kezdve a törzsét kezdem horgolni, a nagyimintával körbe haladva.  

10 megjegyzés:

  1. Jól mutat....én is kiváncsi vagyok a folytatásra...Az előbbit láthatnánk rajtad?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, látható, amint lesz egy fényképészem :)

      Törlés
    2. oké..és a videót is köszi, eddig nem igy varrtam össze a kockákat.

      Törlés
    3. én eddig varrás helyett összehorgoltam. mint most kiderült számomra, nem is olyan macerás a varrás...

      Törlés
  2. A-mindenségit, de gyönyörű lesz! Poncsó lesz belőle?
    Nagyon jól néz ki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem, a poncsókat két helyen szoktam szaporítani:elöl középen és hátul. ez vagy egy hosszabb, ujjatlan tunika lesz (de lehet, hogy horgolok hozzá ujjakat) vagy egy rövidebb pulóver) :) majd kialakul...

      Törlés

Örülök, hogy meglátogattál. Köszönök minden megjegyzést.